تشکیلات خودگردان: آمریکا به دنبال تبرئه اسرائیل از قتل خبرنگار الجزیره است

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آمریکا در گزارش خود درباره قتل شیرین ابوعاقله به دنبال تبرئه رژیم اشغالگر از این جنایت است.

نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: واشنگتن در موضوع تحقیقات درباره شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره از اسرائیل جانبداری می‌کند.

به نقل از المیادین، ابوردینه تاکید کرد: آمریکا در گزارش خود درباره قتل شیرین ابوعاقله به دنبال تبرئه رژیم اشغالگر از این جنایت است.

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان افزود: گزارش نهاد‌های تحقیقاتی فلسطین درباره شهادت شیرین ابوعاقله تنها گزارش مورد قبول ماست و آن را به رسمیت می‌شناسیم.

این مقام فلسطینی در ادامه، گفت: این حق ماست که پرونده شیرین ابوعاقله را به تمام مجامع بین المللی ارجاع دهیم. هرگز به اسرائیل، آمریکا و برخی کشور‌های منطقه اجازه نخواهیم داد نتیجه تحقیقات فلسطین درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را دستکاری کنند.  انتخاب و گزینه اصلی ما پایداری و استوار برای حفظ آرمان فلسطین و قدس است

وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه‌ای و با بیان توجیهاتی ادعا کرد که در مورد منشا گلوله‌ای که شیرین ابوعاقله روزنامه نگار فلسطینی-آمریکایی را به قتل رساند، به نتیجه قطعی نرسیده است.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا ادعا شده است: پس از تجزیه و تحلیل بسیار دقیق پزشکی قانونی، بازرسان مستقل و اشخاص ثالث به عنوان بخشی از فرآیندی که توسط هماهنگ کننده امنیتی آمریکا نظارت می‌شود، به نتیجه قطعی در مورد منشاء گلوله‌ای که شیرین ابوعاقله، روزنامه نگار فلسطینی-آمریکایی را به قتل رساند، نرسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
شما همکاران ظالمین خفه شین بهتره ترسوهای زبون دلخوش به چند صباح ریاست و بهره مندی از چرب و شیرین این ریاست بی خاصیت و ضد مردمی فلسطینی ها!!
آخرین اخبار