گزارش سی ان ان از شهادت نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی

سی ان ان در گزارشی از شهادت مظلومانه یک نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی در بیت لحم در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

سی ان ان در گزارش خود به ماجرای شهادت این نوجوان پرداخت و نوشت خانواده زید سعید غنیم، نوجوان شهید فلسطینی درباره روز شهادت او توضیح دادند که زید سعید تازه شام خود را تمام کرده بود و در حال رفتن به خانه مادرپزرگ و پدربزرگ خود بود که به صورت تعمدی مورد اصابت گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت.

فیلم‌های منتشر شده از این حادثه نشان دهنده این است که زید سعید با دو گلوله به شهادت رسیده است. ابتدا یک گلوله به پا و گلوله بعدی به گردن او شلیک شد. در این فیلم همچنین نشان داده که در کف گاراژ و روی یک ماشین خون جاری شده و زید سعید در حالی که داخل گاراژ می‌دوید، برای نجات جانش التماس می‌کرد و میگفت: ـ «من کاری نکردم. به من شلیک نکنید.»

پیکر نیمه جان زید سعید غنیم روز شنبه به بیمارستانی در بیت جالا در کرانه باختری رود اردن منتقل شد. به دلیل اینکه گلوله‌ای به گردن او اصابت کرده بود، با وجود تلاش زیاد نتوانستند جان او را نجات دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از این جنایت با صدور بیانیه‌ای به سی ان ان توضیح داد که چندین سرباز در بیت لحم در حال انجام فعالیت‌های معمولی امنیتی بودند که به سمت آن‌ها سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب شد.

در ادامه این بیانیه بدون ذکر نام زید سعید، ادعا شده است: «نظامیان به تعقیب مبارزان فلسطینی پرداختند و به آن‌ها گلوله شلیک کردند که باعث زخمی شدن یکی از مبارزان شد. نظامیان در محل حادثه اقدامات درمانی لازم را انجام دادند و به بیمارستان منتقل کردند. این حادثه اکنون در حال بررسی است.»

این دومین نوجوانی است که نظامیان صهیونیستی در کمتر از یک هفته پس از شورش‌ها در کرانه باختری به شهادت رسانده اند. همچنین صهیونیست‌ها شیرین ابوعاقله، روزنامه نگار فلسطینی که در حال پوشش جنایات صهیونیست‌ها بودند، با ضرب گلوله به شهادت رساندند.

تنش‌ها به طور پیوسته در سراسر اراضی اشغالی و فلسطین افزایش یافته است. در ماه مارس سلسله عملیات‌های قهرمانانه فلسطینی‌ها منجر به کشته شدن ۱۹ صهیونیستی شد. در پاسخ ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را به کرانه باختری برای دستگیری مظنونا افزایش داد. از آن زمان تا کنون نظامیان صهیونیست ده‌ها نفر از ساکنان کرانه باختری را دستگیر کردند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دست کم ۵۵ فلسطینی در اثر  این حملات به شهادت رسیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار