برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین از اعزام سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و سیاحتی در سال جاری خبر داد.

 حسین قلی پور گفت: با خروج از محدودیت‌های کرونایی تابستان امسال برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در بخش اردو‌های زیارتی، دانش آموزی و دانشجویی ویژه مددجویان برگزار خواهد شد.

به همین منظور امسال ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای اردو‌های سیاحتی و زیارتی مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته شده است.

هدف از برگزاری اردو‌های فرهنگی ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری، تعمیق باور‌های دینی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان است.

به گفته قلی پور؛ اردو‌های زیارتی و سیاحتی سرپرستان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد و اردو‌های دانش آموزی و دانشجویی در طول تابستان همزمان با برگزاری اوقات فراغت در دستور کار قرار دارد.

سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و سیاحتی اعزام می شوند.

برنامه‌های ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش در تابستان سال ۱۴۰۱ در دو بخش اردویی و آموزشی دنبال می‌شود و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد

برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت هشت هزار و ۲۷۲ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در طول تابستان با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برگزار می‌شود.

برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت یاد شده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها نیز برای بهره‌مندی از مراکز آموزشی یا ورزشگاه‌هایی که طرف قرارداد هستند، استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار