معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم از اجرای طرح سراسری کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم،علیرضا اسدی گفت: با توجه به تماس‌ها  و ابراز شکایت و گله مندی از تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسرانی، طرح ویژه کنترل تاخیر درمبدا و حین سفر در قم  همزمان با سراسر کشور در پایانه‌ های مسافربری آغاز شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم گفت:این طرح  به مدت ۱۰ روز  از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ تیرماه امسال با حضور مدیر، معاون حمل ونقل، روسای ادارات مسافر، حقوقی و روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مدیر انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای حمل مسافر در پایانه‌های استان در حال اجراست.

اسدی  استفاده از ظرفیت تشکل‌های صنفی درهمراهی با تیم‌های نظارتی اداره کل متبوع، عملیاتی نمودن طرح توسط ادارات شهرستان، اطلاع رسانی مسیر‌های ارتباطی مسافرین جهت انعکاس شکایات- نظرات و پاسخگویی فوری به موارد دریافتی را از دیگر محور‌های اجرایی این طرح برشمرد و گفت: مسافران گرامی می‌توانند در طول مسافرت، شکایات خود مبنی بر تاخیر در مبدا و حین سفر با ناوگان اتوبوسی را به سامانه ارتباطی ۱۴۱ گزارش دهند.

گفتنی است ۱۳۲۶ نفر راننده در بخش ناوگان مسافری استان قم هم اکنون در حال فعالیت هستند.

همچنین ۱۱۶۸ دستگاه انواع ناوگان شامل، اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه، در بخش ناوگان مسافری استان قم فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار