برگزاری دوره تخصصی آموزش خبرنگاری همراه با ارائه مدرک قابل ترجمه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: نخستین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سازمان بسیج رسانه با همکاری اداره کل ارشاد استان همدان  نخستین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی، با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه را با حضور اساتید کشوری برگزار می‌کند.

ناصر قوامی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از ضروریات واجب و فوری در امر جهاد تبیین و حوزه اثر بسیار بالای رسانه در عصر حاضر است که می‌توان با آموزش و ایجاد جبهه رسانه‌ای قوی علاوه بر تبیین باعث خنثی سازی اهداف جنگ ادارکی و شناختی دشمنان نیز شد.

او گفت: ثبت نام این دوره از ۱۶ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد و زمان آغاز کلاس‌های آموزش از ۲۰ الی ۳۰ مردادماه تعیین شده و در این دوره، خبرنگاری، عکاسی و کلیات سواد رسانه با حضور استادان کشوری آموزش داده خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات و مدارک خود را با مراجعه به آدرس www.abozarhmd.ir ارسال کرده و سپس ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

به گفته مسئول بسیج رسانه استان؛ در پایان گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار