معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: اراده سیاسی تهران و مسقط بر روی سرمایه اعتماد متقابل دیرینه میان دو کشور متمرکز شده است.

در این دیدار طرفین در خصوص آخرین وضعیت روابط دو جانبه از جمله پیگیری توافقات حاصله در سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به عمان و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

علی باقری با اشاره به وجود اعتماد متقابل دیرینه سیاسی میان دو کشور، تاکید کرد: اراده سیاسی تهران و عمان بر روی تبدیل این سرمایه ارزشمند سیاسی دوجانبه به گسترش و تعمیق همکاری‌های پایدار اقتصادی و امتداد ان به همکارهای ثبات بخش منطقه‌ای متمرکز شده است.

«سید بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان نیز اجرای توافقات به عمل آمده در سفرحجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران از طریق تبادل هیات های ذی ربط را حائز اهمیت برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۷ تير ۱۴۰۱
بی زحمت به وزیر امور خارجه بفرمایید که رییس جمهور ترکیه ترکه و شما هم فارس و زبان بین المللی انگلیسی ...چرا به اردوغان میگی شکرا جزیلا ...تا الان ظریف انگلیسی مثل بلبل صحبت می کرد و اوضاع ما این بود از حالا به بعد با امیر عبدالهیان داستان داریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۱۸ ۱۷ تير ۱۴۰۱
برای فهمیدن وضع موجود کافیه یه سر به بازار بزنی
برای فهمدین شاخص نقدینگی نیازی به آمار و ارقام بانک مرکزی نیست کافیه بری بازار یه چیپس بخری 12 هزار تومن یه پنیر بخری 40 هزار تومن یه رب بخری 45 هزار تومن و ...
مردم نیازی به گزارش رئیس جمهور ندارند آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۷ تير ۱۴۰۱
روابط حسنه و نزدیک با تمام دنیا و همه کشورها برای توسعه و اعتبار ایران لازم است.لطفا اعتمادسازی کنید و دنبال تنش و فرقه گرایی و جنگ نیابتی نباشید.تحریم پدر مردم را درآورده و‌امید را از مردم گرفته،آینده را به مردم برگردانید.مردم می بینند که آینده آنها پیش خور شده و هیچ امیدی ندارند.این نحوه کشورداری و مردم داری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۱
سرمایه گذاری های کشورهای اطراف به سوی چابهار افزایش دهید.
آخرین اخبار