نهمین دوره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ IKN استان قم درچهار رده سنی به پایان رسید.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ IKN استان قم  باحضور حدود ۲۳۰ شرکت کننده در۴ رده سنی و در اوزان مختلف درخانه رزمی برگزار شد.

در بخش نونهالان محمد احسان طیب علی در وزن ۲۷_، میثم حسینی در وزن  ۳۰_، امیر حسین قره داغی در وزن  ۳۳_، محمدرضا نور محمدی، در وزن  ۳۶_، سینا رستمی در وزن  ۴۰_، علیرضا یعقوبلو در وزن  ۴۵_، محمد حسین یزدانخواه در وزن  ۵۰+ به مقام قهرمانی رسیدند.

 در رده سنی نوجوانان امیر محمد چینه رو در وزن  ۴۰_، محمد رضا چراغی در وزن  ۴۵_، ابوالفضل عبدالهی در وزن   ۵۰_، حسین احمدی در وزن  ۵۵_، سید علی حسینی در وزن  ۶۰_، علی اصغره قهو چی در وزن  ۶۵_ و ابوالفضل حدادی در وزن  ۷۰_ موفق به کسب عنوان قهرمانی در رده سنی خود  شدند.

در بخش جوانان هم امیر حسین عبدالله وند در وزن  ۵۰_، محمد مهدی یعقوبلو در وزن  ۵۵_، پویا گرمابی در وزن  ۶۰_، احسان کریمی در وزن  ۶۵_، حسین محمدی در وزن   ۷۰_، محمد جواد نجفی در وزن  ۸۰_ و ابوالفضل محسنی در وزن  ۸۰+موفق  به کسب مقام قهرمانی شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم احمد عابدینی در وزن  ۵۵_، وحید اسماعیل گنجه در وزن   ۶۰_، محمدرضا بیگدلی در وزن  ۶۵_، حسین خانچرلی در وزن  ۷۰_، مهدی صدری در وزن  ۷۵_، مهدی عظمی در وزن  ۸۰_ و خلیل قدیر زاده در وزن  ۹۰ _ به مقام قهرمانی رسیدند.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات استاد امیر حسین نیازمند بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار