مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: با هدف بهسازی و زیباسازی فضا‌ها و محیط‌های آموزشی طرح هجرت بسیج امسال در ۱۳۰ مدرسه این استان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور گفت: اجرای این طرح در مدارس منتخب نیازمند بهسازی و زیباسازی استان تا ۱۵ شهریورماه سال جاری با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و سایر اقشار جهادی ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل می‌گوید: این طرح منطبق با سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در جهت تمرین کار گروهی، حرفه‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در کار‌های جهادی و خداپسندانه اجرا می‌شود.

نقی پور گفت: طرح هجرت ۳ با مشارکت ۲ هزار نفر در قالب اردوی ۱۰ روزه با رویکرد تربیتی، فرهنگی و کارورزی با بکارگیری ظرفیت کاری دانش‌آموزان در حال اجرا است.

او با اشاره به اجرای پویش‌های قلک‌های کریمانه، همکلاسی مهربان، نذر هوشمند و تقسیم شادی در سال‌های گذشته توسط بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز پویش همکلاسی مهربان ۳ با مشارکت خیرین و نهاد‌های حمایتی با هدف تامین نوشت‌افزار، کیف و کفش دانش‌آموزان نیازمند برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: اردو‌های جهادی دانش‌آموزی بستری مناسب برای تربیت نسلی مومن و کارآمد برای آینده کشور است و حضور دانش‌آموزان در این اردو‌ها زمینه آشنایی آن‌ها با فضای کار و مهارت‌آموزی در جامعه را فراهم می‌کند.

رضا محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال نیز گفت: طرح هجرت ۳ امسال در پنج مدرسه شهری و روستایی با همکاری بسیج دانش‌آموزی این شهرستان اجرا خواهد شد.

او می‌گوید: این طرح با هدف بهسازی و زیباسازی محیط و فضا‌های آموزشی و ایجاد نشاط در فصل در آغاز فصل تحصیلی در بین دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی به اتمام خواهد رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.