حیدری گفت: باید اقدامات لازم در خصوص مردم آسیب دیده از سیل در استان صورت گیرد و به صورت سرزده از تمامی مناطق سرکشی شود.

غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و اقدامات لازم با توجه به هشدار‌های هواشناسی در استان صورت گرفت بخشداران و حتی دهیاران توجیه شدند و توصیه‌هایی از جمله پاکسازی معابر، بازسازی مسیل‌ها، اطلاع رسانی به مردم، توجیه گردشگران و... داده شد و اگر این مسائل صورت نمی‌گرفت شاهد خسارات زیادی بودیم.

وی افزود: باید پل استاندارد در روستای بارده ساخته شود همچنین ارتش در حال فرستادن نیرو است و باید درخواست نیرو داد تا تقسیم کار صورت گیرد.

حیدری اضافه کرد: سیل‌بند در بارده باید مدیریت و تقویت شود و نباید آب در روستا ورود پیدا کند و به خارج از روستا هدایت شود همچنین در مسیل رودخانه موانع برداشته شود و هر چه زودتر کل فاضلاب‌ها تخلیه شوند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: شهرستان‌های اردل و کوهرنگ به شدت آسیب دیده است و مدیری که به این شهرستان‌ها می‌رود باید به نقاط آسیب دیده سر بزند و نماینده عشایر همراه آن فرد باشد.

حیدری اظهار داشت: جاده‌های مواصلاتی باید مورد بازدید قرار گیرند.

وی بیان کرد: باید مدیران ملی حساس شوند و حجم آسیب‌ها به چهارمحال و بختیاری برای آنان بیان شود و درخواست امکانات و دستگاه شود، این آمار خسارت بالا است و نباید از کنار آن به سادگی رد شد.

حیدری ادامه داد: باید برآورد دقیق از خسارات صورت گیرد و از معتمدان، شورا و بخشدار کمک گرفت و با آرامش عملیات آمارگیری را انجام داد و آمار را تنها مدیریت بحران باید دهد و اگر مسئولی با رسانه ها مصاحبه می‌کند بدون هماهنگی با مدیریت بحران آمار ندهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار