مسئول روابط عمومی هیئت والیبال زنجان گفت: مسابقات والیبال قهرمانی کشور از دهم مردادماه در۴منطقه آغاز می‌شود که زنجان هم یکی از میزبانان این رقابت‌ها است.

بیات با بیان اینکه در این مسابقات ۳۲ تیم در قالب چهار گروه در چهار منطقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: سنندج، زنجان، شیراز و بجنورد به ترتیب مناطق یک تا چهار میزبان مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان پسر هستند.

او با بیان اینکه این مسابقات ۱۰ لغایت ۱۳ مرداد ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: مسابقات منطقه یک به میزبانی سنندج و با حضور تیم‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، گیلان، قزوین، کردستان و قم، منطقه ۲ به میزبانی زنجان و با حضور تیم‌های البرز، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه، تهران و مرکزی، منطقه سه به میزبانی شیراز و با حضور تیم‌های مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان، یزد و هرمزگان و منطقه چهاربه میزبانی بجنورد و با حضور تیم‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، توابع تهران، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی هیئت والیبال زنجان با اشاره به اینکه مسابقات در سالن مادران و کودکان زنجان و با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، ادامه داد: روزانه چهار مسابقه در ۲ نوبت صبح و عصر و در روز پایانی نیز این رقابت به صورت ضربدری برگزار و برندگان مشخص می‌شود.

او با بیان اینکه مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۲۰ تا ۲۵ مرداد ماه در استان فارس برگزار می‌شود، گفت: منتخبین مسابقات مناطق چهارگانه در این استان به صورت ۲ گروه در قالب چهار تیم رقابت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان زنجان گفت: در مرحله نهایی نیز تیم‌های اول و دوم منتخب مناطق یک و سه و مناطق ۲ و چهار رقابت خواهند کرد.

او با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر سطح آمادگی و فعالیت‌ها تیم‌ها متفاوت شده و نیز به منظور تحلیل دقیق و جامع از سطح مسابقات، دسته بندی تیم‌ها نیز تغییر پیدا خواهد کرد، ادامه داد: هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان پسر به عنوان تیم‌های دسته اول، هشت تیم دوم به عنوان تیم‌های دسته دوم و تیم‌های باقیمانده به عنوان دسته سوم معرفی می‌شوند.

بیات افزود: همچنین مسابقات قهرمانی والیبال جوانان پسر مردادماه سال جاری در شهرکرد، نوجوانان دختر در شاهرود و جوانان دختر در قزوین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.