پرداخت بیش از۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد.

 زمانی در تشریح جزئیات خرید تضمینی گندم، گفت: تاکنون ۴  هزار و ۶۸۰میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل (کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

او با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، افزود: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران طی روز‌های آتی به حساب آن ها واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

زمانی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ مرکز در استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، گفت: کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

او ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم امسال از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.