مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:عزاداری بی آلایش، مخلصانه و بی حاشیه مردم زنجان عامل تبدیل این استان به پایتخت شور و شعور حسینی شده است.

لطیفی عزاداری بی آلایش، مخلصانه و بی حاشیه مردم مومن استان زنجان را عامل تبدیل این استان به پایتخت شور و شعور حسینی و الگویی ارزشمند برای سایر مناطق کشور دانست و گفت: جلوه‌های متفاوت این عشق و ارادت در قالب همایش سراسری کمک‌های مومنانه در سال‌های گذشته این عنوان را زیبنده‌تر کرد.

او افزود: حضور گسترده جوانان در دسته عزاداری فاطمیون ظرفیتی عظیم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است و هدایت این انرژی عظیم در تداوم فعالیت‌های فرهنگی این تشکل مذهبی، همان تبعیت از آرمان‌های ابا عبدالله و نهضت عاشوراست.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان  از سید یوسف شبیری به عنوان مادح مخلص ابا عبدالله نام برد و گفت: شکست نفسی، اخلاص و تواضع شاخص این مداح، ظرفیتی بزرگ برای استان زنجان است.

لطیفی بر آمادگی رسانه استانی به منظور انعکاس این مراسم همچنین فعالیت‌های فرهنگی هیئت فاطمیون زنجان تأکید کرد.

مسئول هیئت امناء فاطمیون نیز با تقدیر از تلاش‌های رسانه استانی، مسیر انتخاب شده برای تداوم اظهار عشق و ارادت به ساحت سرور و سالار شهیدان در قالب برنامه‌های نوین شبکه استانی را حرکتی زیبا و متعهدانه دانست.

شبیری این هیئت عزاداری را یادمان شهداء بیان کرد و گفت: امروز این هیات کانون جذب نوجوانان وجوانان و محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس شده است.

در ادامه این جلسه مسئولین این هیات و معاونین مرکز نقطه نظرات خود را در خصوص ارتقاء کیفیت پخش زنده این دسته عزاداری در شب عاشورا بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.