حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تجاوزات ارتش اشغالگر را محکوم کرده و تأکید کرد از تمامی اقدامات جهاد اسلامی برای اقدام متقابل حمایت می‌کند.

حزب‌الله لبنان در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غزه در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید این حملات «حمایت صریح» خود را از «تمام اقدامات رهبری جنبش جهاد اسلامی» برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است: «مردم فلسطین که در طول سال‌های مقاومت خود گرانبهاترین فداکاری‌ها را کردند، در برابر این جنایت شنیع و خائنانه اسرائیل تضعیف نخواهند شد.»

همچنین این سازمان تأکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی عزم مردم فلسطین را برای ادامه راه تا رسیدن به پیروزی و رهایی «بیشتر» خواهد کرد.

جنبش حماس، کمیته‌های مقاومت، جنبش مجاهدین فلسطین و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت خود را از جهاد اسلامی اعلام کرده و نسبت به «پاسخ قاطع» به رژیم هشدار داده‌اند. حماس در بیانیه‌ای شدید اللحن هشدار داد که «دشمن صهیونیستی به تنهایی متحمل تمام عواقب و پیامدهای این تجاوز وحشیانه» خواهد شد.

گفتنی است امروز ارتش رژیم صهیونیستی طی حملاتی مناطقی از غزه را بمباران کرد که بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین تاکنون ۹ شهید و ۵۵ زخمی بر جای گذاشته است. یکی از شهدای این حملات یک فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مگه هنیه و حماس التماستون رو کرده اونا هنوز عاشورا رو هم قبول ندارن
آخرین اخبار