رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد از برگزاری اولین دوره نام نویسی فیلمسازی به مدت ۷ ماه در این شهرستان خبر داد.

رحیم بایزیدی با اشاره به اینکه این دوره قبل از کرونا در این شهرستان به صورت حضوری برگزار می‌شد گفت: دوره فیلمسازی بلند مدت پس از وقفه ۲ ساله مجددا در این شهرستان آماده ثبت نام از علاقمندان به این رشته است.

وی گفت: علاقمندان با در دست داشتن مدارک به صورت اسکن شده (کارت ملی، شناسنامه، عکس پرسنلی، هزینه ثبت نام و شهریه) می‌توانند همه روزه به غیر روز‌های تعطیلی به آدرس مهاباد، خیابان امام خمینی، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول مراجعه و یا اینکه با شماره تلفن ۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس بگیرند.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: ثبت نام شدگان در تاریخ ۱۳ آبان ماه سال جاری طی برگزاری آزمون سراسری و پس از قبولی در آزمون می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

بایزیدی می‌گوید هنرجویانی که در این دوره شرکت می‌کنند برای تولید فیلم پایان دوره از امکانات و تجهیزات رایگان فیلمسازی بهره‌مند خواهند شد و پس از کسب نمره قبولی و تایید فیلم تولیدی از سوی (معاونت آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران) گواهینامه معتبر فیلمسازی دریافت می‌کنند.

انجمن سینمای جوان مهاباد در طول ۳۵ سال سابقه علاوه بر برگزاری دوره‌های مشاغل سینمایی این ۳۴ دوره فیلمسازی است که در این شهرستان برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.