سخنگوی وزارت امور خارجه: داستان سرائی آمریکا درباره تروریستی شناخته شده، فرار رو به جلوست

ناصر کنعانی نوشت: داستان سرائی آمریکا درباره یک عنصر ورشکسته سیاسی با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای جان بولتون مشاور امنیت ملی در دولت پیشین آمریکا مبنی بر تلاش ایران برای ترور وی، در صفحه شخصی خود نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.

ناصر کنعانی در ادامه نوشت: ادامه هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره رژیم آمریکا نخواهد کرد، بلکه آن‌را نزد ملت ایران و جهانیان منفورتر خواهد کرد.

 گفتنی است وزارت دادگستری آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که "شهرام پورصفی"، شهروند ایرانی ۴۵ ساله قصد داشته تا برای تلافی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ژانویه ۲۰۲۰، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ را ترور کند.

شبکه سی ان بی سی آمریکا نیز مدعی شد پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در آمریکا، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.

برچسب ها: جان بولتون ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
شما از نظر ملت ایران چه اطلاعی داری مگر رفراندوم کردی؟ اگر راست میگی رفراندوم کن تا بفهمی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
کلا زندگی و وجود محص جان بولتون اندازه 300 هزار دلار ارزش داره ؟ واقعا اگر اینکار از طرف ایران باشه خیانت بزرگی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
خودت میدونی چی گفتی
آخرین اخبار