مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای خدمت به زوار امام حسین علیه السلام است و تکریم آنان را وظیفه خود می‌دانیم.

 حسنعلی میرعبدی در جلسه ستاد اربعین آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با توجه به ورود زوار پاکستانی به کشور، از پنجم و ششم شهریورماه تا پایان سفر این عزیزان کلیه ادارات آموزش و پرورش در مسیر ورود و خروج این زوار در سیستان و بلوچستان آماده خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود قریب به ۲۰۰ هزار نفر از مرز‌های میرجاوه و ریمدان برای عزیمت به پیاده روی اربعین وارد کشور شوند، تصریح کرد: آمادگی کامل برای اسکان زوار از سوی آموزش و پرورش در زمان ورود و خروج از کشور وجود دارد.

میرعبدی خاطر نشان کرد: در طول مدت سفر زائران علاوه بر ادارات آموزش و پرورش استان در طول مسیر حرکت، دو مجتمع شهید مطهری و شهید بهشتی زاهدان به صورت دائم و رایگان به زوار خدمت رسانی خواهند کرد.

وی از فراخوان ویژه فرهنگیان برای خادمی زوار اباعبدالله خبر داد و گفت: کسانی که می‌خواهند خادم زوار حسینی باشند می‌توانند در دو بخش تامین امنیت و خدمت رسانی فعالیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار