رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان دکتر قیصرامین پور منتشر شد.

حمید بهداروندی گفت: پانزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور با حضور شاعران ملی و استانی در هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

به گفته او این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر این شهرستان برگزار می‌شود.

او می‌گوید محور‌های اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی - دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می‌شوند.

هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ حداکثر ۳ اثر را در قالب یک برگ A ۴ تایپ شده با فونت نازنین ۱۴ به آدرس اینترنتی darkoocheaftab@gmail.com ارسال نمایند.

به گفته او علاقمندان آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره: خوزستان، گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند پست کنند، و در صورت هرگونه سئوال با شماره همراه ۰۹۱۶۶۲۱۹۷۶۰ تماس حاصل فرمایند.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب گفت: انتظار می‌رود مسئولین استانی و شهرستانی باتن‌ها رویداد ادبی و ملی در این شهرستان نهایت همکاری راداشته باشند تا این جشنواره در شان ومنزلت قیصرامین پور برگزارگردد.

این جشنواره درصورت اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا در آبان ماه ۱۴۰۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات دکتر قیصر امین‌پور به دبیری حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار