معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ارائه بهترین خدمات به دانشجویان در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

طالبی در کمیسیون دانشجویی شورای تأمین خراسان جنوبی گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها از مهر، دانشگاه‌های استان در ارائه خدمات به دانشجویان همپوشانی مناسبی داشته باشند.

 او افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید ارائه خدمات مناسب با کمترین مشکل و دغدغه برای جامعه هدف در دستور کار دانشگاه‌های استان قرار گیرد.

طالبی گفت: معاندان و دشمنان نظام همواره در فضای مجازی قصد دارند با ایجاد عملیات روانی و نادیده گرفتن واقعیت‌ها، بزرگنمایی یا سیاه‌نمایی کنند که این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مراقبت از قشر جوان به‌ویژه دانشجویان متعهد، مومن و انقلابی وظیفه همه مسئولان به‌خصوص روسای دانشگاه‌ها است که با فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و ارائه خدمات مناسب بتوانند جامعه هدف را حفظ کنند.

او بر لزوم پرهیز از بخشی‌نگری در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: هر دانشجو برای مسئولان در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید مانند فرزندان آن‌ها باشد تا بهترین خدمات به دانشجویان ارائه شود.

طالبی تأمین خوابگاه‌های دانشجویی را با اهمیت خواند و تصریح کرد: روسای دانشگاه‌ها با همپوشانی در ارائه خدمت به این دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

موضوع اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید از مهمترین دستور کار‌های کمیسیون دانشجویی استان بود که مقرر شد با توجه به کمبود فضای خوابگاهی برخی دانشگاه‌ها تصمیماتی درخصوص خوابگاهی‌های دانشجویی به‌ویژه برای دختران دانشجو در سال تحصیلی جدید اتخاذ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.