هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن در لرستان برگزار شد

هفتمین دوره طرح شهید «احمدی روشن» در پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد.

 فرهاد نامداری رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: واحد‌های صنعتی و فناور جهت پیشبرد طرح‌های تحقیق و توسعه شرکت‌ها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود می‌توانند از ظرفیت‌های این طرح استفاده کنند.

نامداری افزود:امکان تامین نیروی انسانی و پرداخت هزینه‌های مربوطه از سوی بنیاد نخبگان و همچنین استفاده از حمایت‌های مختلف بنیاد از واحد‌های فناوری که به عنوان راهبر تیم‌های دانشجویی انتخاب می‌شوند از مزایای ورود واحد‌های فناور در این طرح است.

او ادامه داد: مهمترین اهداف این طرح حل مشکلات صنعت و واحد‌های فناور و توانمند سازی دانشجویان می‌باشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بنیاد نخبگان استان لرستان مراجعه کنند.

همچنین رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بیان کرد: در طرح شهید احمدی روشن هسته‌های نخبگان دانشجویی در قالب حل یکی از مسائل کشور آموزش و مشارکت داده می‌شوند. هر هسته از سه بخش تشکیل می‌شود؛ استاد خبره که یک متخصص دانشگاهی یا صنعتی است که توانایی و تجربه برای تربیت مستعدین را دارد و موضوع و مساله‌ای که قرار است تیم بر روی آن کار کند را تامین می‌کند.

حمزه امیری دانشجویان نخبه لرستانی در کل کشور و دانشجویان نخبه سایر استان‌ها که در دانشگاه‌های استان لرستان در حال تحصیل هستند را مشمول این طرح برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار