رئیس مجلس عملکرد دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف را امید آفرین دانست و گفت: در سالی که گذشت این دولت کارهای مهمی را انجام داد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که به معنای واقعی ترجمان اخلاص، مردم داری، پرکاری، بخشی بودن و در همین مسیر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند گرامی می‌دارم و به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای هیئت دولت، ریاست محترم جمهور معاونین ایشان، وزرای محترم و آحاد نیرو‌های پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور خدا قوت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم رویکرد‌های درستی در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته است که امید آفرین است. در سالی که گذشت این دولت کار‌های مهمی را انجام داد و برخی از امور به زمین مانده را پیشبرد.

وی مدیریت مهار فراگیری کرونا را از افتخارات ایران عزیزمان در دنیا دانست و اظهار داشت: این رویکرد نتیجه تلاش‌های دولت سیزدهم است. همچنین سفر‌های استانی خستگی‌ناپذیر ریاست محترم جمهور، تصویری جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده است و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم امیدبخش بوده است.

رئیس قوه مقننه رویکرد توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در آسیا را نویدبخش دانست و گفت: این رویکرد به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشور‌های همسایه منجر شده است. همچنین رتبه بندی معلمان نیز عملیاتی شد و اجرای قانون خانواده و جمعیت مورد تاکید دولتمردان قرار گرفت. این موارد و مواردی از این دست ان شا الله سبب خیر و تحول اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد.

قالیباف ادامه داد: مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می‌توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چهارچوب قانون و اختیارات و وظایف خود، کار‌های بزرگی را در کشور به انجام برسانند و تحولات جدی رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، آماده همکاری با دولت در چهارچوب قانون است و از خداوند متعال برای تمامی دولتمردان توفیق در جلب رضایت ملت شریف ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار