قهرمان کشتی جهان گفت: درست است در رقابت‌های جهانی بلغارستان صاحب مدال طلا شدم، اما برای موفقیت‌های بزرگتر برنامه دارم.

سبحان یاری، دارنده مدال طلا وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در بلغارستان گفت: در مسابقات جهانی با وجود حریفان بسیار خوبی که داشتم، اما تمام رقبا را مغلوب کردم و با سربلندی از این رویداد بزرگ عبور کردم. به خوبی می‌دانم تازه اول راه هستم و اعتقاد دارم این مسابقات سکوی پرتابی برای من در مسابقات آینده خواهد بود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان، سبحان یاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ از سد برایدیو تامپسون از آمریکا گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر اویج بکایر از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۶ از سد اوتاری آدیشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. یاری در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر موشق مکرتچیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

یاری قرعه اش در رقابت‌های جهانی سخت دانست و گفت: از ناحیه پا در کشتی سوم آسیب دیدم و شکستگی گوشم نیز با درد بسیاری همراه بود، اما خوشحالم که مزد همه این سختی‌ها را با قهرمانی گرفتم. از زحمات پدر و مادرم، کادر فنی، مربی سازنده خودم و تمامی کسانی که برایم زحمت کشیدند و حمایتم کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار