جانشین سپاه انصار الحسین همدان گفت:گروه های جهادی با مشارکت ۲۰۰ بسیجی، ۲۰ مدرسه مناطق محروم همدان را رنگ آمیزی و مرمت خواهند کرد.

سردار بهاریان در آیین آغاز به کار فعالیت گروه های جهادی همدان افزود : بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در شهرستان همدان و بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان ، مشغول به فعالیت هستند و در این دوره ، ۲۰۰ نفر بسیجی ، ۲۰ مدرسه در شهر همدان را رنگ آمیزی و مرمت می‌کنند.

در این مدارس ۱۲ هزار نفر دانش آموز  تحصیل می‌کنند.

او افزود : همچنین با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید ، ۲۰۰ بسته نشت افزار برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه به صورت جهادی ، اهدا شد.

جانشین سپاه انصار الحسین همدان ، بیان کرد : ما همه وظیفه داریم مانند شهیدان گذشته ، به پای میدان بیاییم و در بحث محرومیت زدایی ، پا به پای گروه های جهادی ، کار کنیم.

بهاریان به تلاش نیروهای جهادی اشاره کرد و گفت : به همت همین جوانان و جهادی ها است که توانستیم در همه زمان ها ، همه جوره با توسل و توکل به خدا ، در برابر دشمن بایستیم.

او به مشکلات مربوط به کمبود آب در همدان اشاره  و اضافه کرد : گروه های جهادی ، شبانه روز برای مشکل آب ، تلاش می‌کنند و با کمک مردم شریف همدان ، ان شاءالله مشکل آب هم به زودی حل خواهد شد.

جانشین سپاه انصار الحسین همدان با توجه به سخنان رهبر انقلاب یادآوری کرد : جهاد تبیین را فراموش نکنید و طبق گفته رهبر معظم ، باید همه دست به دست هم بدهیم برای جهاد تبیین و در فضای مجازی مراقب خود و کودکانمان باشیم و در این زمینه قدم های بزرگی برداریم.


حمید گلنار ، مدیر آموزش پرورش ناحیه دو همدان هم گفت : کلمه جهاد مقدس است ، با همین کلمه ی جهاد انقلاب ما پیروز شد و در جنگ تحمیلی موفق شدیم و یک وجب خاک وطن را به دشمن ندادیم. و با همین کلمه در برابر ابر قدرت های پوشالی ایستادیم.

این مراسم در مدرسه جلال سنایی شهر همدان برگزار شد و طبق گفته مدیر مدرسه خانم کهوندی ، این مدرسه یک مدرسه نیمه محروم است و ۹۰۰ دانش آموز در این مدرسه تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.