معاون حمل و نقل راهداری البرز از اجرای طرح ویژه برای کنترل تأخیر در حرکت از مبدأ و توقف در طول مسیر اتوبوس‌های برون شهری خبر داد.

میثم قدمی، معاون حمل و نقل راهداری البرز گفت: به منظور  ارائه خدمات مناسب به مردم در حوزه حمل و نقل مسافری برون شهری طرح ویژه‌ای برای کنترل تأخیر در مبدأ و حین سفر ناوگان اتوبوسی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در نظر گرفته شده که این طرح همزمان با سراسر کشور در البرز نیز اجرایی شده است.

معاون حمل و نقل راهداری البرز افزود: هدف از اجرای این طرح در وهله اول جلوگیری از تأخیر در حرکت اتوبوس‌ها از پایانه‌های مسافربری بوده و در گام بعدی پایش ناوگان از طریق سامانه‌های هوشمند در اختیار برای کنترل توقف در طول مسیر است.

قدمی می گوید:  با اجرای این طرح و جلب رضایت مسافران، علاوه بر ساماندهی تردد اتوبوس‌ها، موجبات استقبال حداکثری عموم مردم برای استفاده از ظرفیت ناوگان مسافری برون شهری را نیز فراهم می آوریم.

او افزود: مسافران می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه مشکل مانند تأخیر در حرکت، توقف غیرمتعارف در طول مسیر، پوشش نامناسب، تهویه نامطبوع، رانندگی نا ایمن موارد را از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ به مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.