امیر صباحی‌فرد گفت: ایران همواره در راستای مقابله با انواع تهدیدات در زمینه علوم پدافندی لحظه به لحظه در حال رشد و نقش آفرینی است.

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در دیدار با وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تعامل سازنده، اثرگذار، مثمر ثمر و همچنین تبادل دانش با کشور‌های دوست و هم پیمان را در تمامی سطوح امری لازم و ضروری دانست و گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت، نوآوری، تعهد و نیروی انسانی با ذکاوت و هوشیار توانسته است با عبور از تمامی تحریم‌ها و محدودیت‌ها به قدرتی مثال زدنی در سطح منطقه تبدیل شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است و پدافند هوایی ارتش همواره در راستای مقابله با انواع تهدیدات در زمینه علوم پدافندی لحظه به لحظه در حال رشد و نقش آفرینی است.


امیر سرتیپ صباحی‌فرد خطاب به وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران با اشاره به برگزاری و بازدید از نمایشگاه توانمندی نیروی پدافند هوایی در زمینه علوم پدافندی، اعم از راداری، موشکی، جنگالی وسایبری در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، اظهار داشت: شما تنها گوشه‌ای از اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی را در دفاع از ایران اسلامی مشاهده کردید که ماحصل انسجام، یکپارچگی و هم افزایی نیرو‌های مسلح ایران در کنار نبوغ، خلاقیت و وطن‌پرستی جوانان این مرز و بوم است.

وی با برشمردن برخی از دستاورد‌های نوین نیروی پدافند در زمینه سامانه‌های راداری و موشکی، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن به‌روز‌ترین تجهیزات که در لبه فنآوری روز دنیا است هزاران کیلومتر فراتر از مرز‌ها را رصد می‌کند و در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهد.

امیرسرتیپ صباحی فرد، خاطر نشان کرد: در زمینه تجهیزات پدافندی به هیچ کشوری وابستگی نداریم و به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌ایم که در جهت تبادل دانش، تعامل و صلح و دوستی پایدار تجهیزات هم صادر می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
امیر صباحی فرد گل آیا دانشمندان جوان و با استعداد ما توانایی ساخت سامانه های موشکی را دارند که در بیرون از جو کره زمین با اهدف درگیر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
امیر صباحی فرد عزیز از تجهیزات پدافندی جدید هم رونمایی کنید تا دوستان ایران شاد و دشمنان ایران عصبانی شوند
آخرین اخبار