ابراهیمی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران از آماده بودن ۴۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است.
او افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونیکننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
ابراهیمی گفت: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
او افزود: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.