عبادی‌پور: از نظر ذهنی و جسمی آماده هستیم/ بازی ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.

به نقل از فدراسیون والیبال - میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار با برزیل گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. پس از سفری که از اسلوونی به لهستان داشتیم، چند روز زمان در اختیار ما بود که ریکاوری کنیم و تمرینات بدنسازی و توپی را به خوبی انجام دهیم. همه از حساسیت این مسابقه خبر دارند. قرار است مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا قرار بگیریم. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و جسمی آماده این بازی هستیم.

او عنوان کرد: مصاف ایران با برزیل یکی از سخت‌ترین مسابقات این مرحله به شمار می‌رود. ما در لیگ ملت‌ها هم بازی بسیار نزدیکی با برزیل داشتیم و ۲ ست را با امتیاز‌های بالاتر از ۲۶ و ۲۷ به حریف واگذار کردیم. برزیلی‌ها هم از حساسیت این بازی اطلاع دارند.

عبادی پور خاطرنشان کرد: بدون شک بازی ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت، چراکه دیدار‌های این مرحله حذفی است و امکان دارد که هر اتفاقی در زمین رخ دهد. ما تا آخرین امتیاز بازی را رها نمی‌کنیم. می‌دانیم که با یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا بازی داریم و احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار