باید از زمین خواری های جدید جلوگیری کرد

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای مبارزه با زمین خواری و تصرف اراضی دولتی باید در ابتدای شکل گیری این اقدامات غیرقانونی جلوی آن را گرفت.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان گفت: باید بر مبنای نظارت‌های مستمر از بروز زمین خواری‌های جدید جلوگیری کرد.

وی درباره تهیه طرح هادی روستای رضاآباد سالاری در غرب شهر کرمان نیز گفت: در صورتی که در این منطقه کار خلاف قانون شکل گرفته باید جلوی آن گرفته شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: اگر مدعیان در روستای رضاآباد سالاری تصرف کرده اند باید با تصرفات برخورد کرد و باید به نحوی اقدام کرد که تصرفات غیرقانونی مشروعیت ندهیم.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این مطلب که تقاضای ساکنین روستای رضاآباد سالاری طبق قوانین و مقررات قابل انجام است، گفت: اگر تصرفات این حوزه قانونی نیست باید جلوی آن گرفته شود و گزارش تخلفات انجام شده نیز جهت رسیدگی به دستگاه قضایی ارسال شود.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از حاشیه شهر و با تاکید بر این مطلب که این منطقه وضعیت بسیار نا به سامانی داشته است، تاکید کرد: باید بپذیریم که به عنوان حاکمیت، پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب وظیفه خود را در تامین مسکن مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد را به خوبی انجام نداده ایم.

در این نشست موضوع تامین آب جوپارستان از دستور کار خارج شد و ابعاد تعیین تکلیف اراضی ده فقیره مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار