پویش مشق مهر ویژه دانش آموزان کم برخوردار در زنجان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: پویش مشق مهر با شعار مهر پایان ندارد تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

باقری گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۳۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌شده قرار خواهد گرفت.

او افزود: پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ و به منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی پویش مشق مهربانی با شعار مهر پایان ندارد، از ۱ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر ۶۷۰ کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و ۵۱۵ حامی بهزیستی را همراهی می‌کنند و بیش از ۳۰۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

باقری گفت: خیرین می‌توانند با مراجعه به واحد مشارکت‌های ادارات بهزیستی شهرستان‌های زنجان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این پویش اهداءکنند.

او با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و در عین حال نیز سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را بدست مددجویان تحت پوشش می‌رساند، افزود: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری  #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.