امداد رسانی به خودرو ها در مسیر اربعین اولویت است

مدیر عامل ایساکو گفت: خدمات رسانی به بیش از چند میلیون نفر در مسیر اربعین در اولویت قرار دارد و تمام نمایندگان ایران‌خودرو در حال حاضر آماده سرویس دهی در این مسیر هستند.

مدیر عامل ایساکو، مشکلات ناشی از مسائل اقتصادی،تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های حاصل از بیماری کرونا در طی سال‌های اخیر را از عوامل تاثیرگذار در مسیر ارائه خدمات پس از فروش دانست و اظهار کرد: موانع زیادی در مسیر ارائه خدمات پس از فروش ما ایجاد شد، اما توانستیم با تلاش بیشتر و از طریق داخلی سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار و همچنین تامین از منابع داخل به مشتریان خدمات پس از فروش را ارائه کنیم.

آقای سلاجقه افزود: خدمات رسانی به بیش از چند میلیون نفر در مسیر اربعین  برای ما در الویت قرار دارد و تمام نمایندگان ایران‌خودرو در حال حاضر آماده سرویس دهی در این مسیر هستند؛ همچنین تمامی شرکت‌های زیرمجموعه ما از بخش های مختلف نظارتی وزارت صمت ارزیابی می‌شوند و امسال شرکت ایران‌خودرو توانست رتبه یک ارزیابی عملکرد را به خود اختصاص دهد.

وردینی، معاونت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: جاری سازی استاندار‌های کلامی در حوزه فروش و خدمات، حذف خودرو‌های متوقف و تامین قطعات یدکی و کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت خدمات و همچنین عدم استفاده از قطعات غیر اصلی و نامعتبر در نمایندگی ها از موارد مهم شرکت ایران‌خودرو است.

به گفته او، ایساکو با برنامه‌ریزی صحیح توانسته از ابتدای سال گذشته، با طی مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه و فصلی افزایش دهد و صدرنشین حوزه رضایت مشتری در بین تمامی خودروسازان کشور شود.

معاونت خدمات پس از فروش شرکت ایساکو اضافه کرد: طی چندماه گذشته در حوزه گارانتی رضایت خوبی را کسب کرده ایم در واقع یکی از اهم کار‌های مهم ایساکو مدت زمان کاری تعمیرکاران است که فاصله زمانی بین تحویل و ترخیص خودرو کم شده به طوریکه تعداد خودرو‌های برگشتی نیز از ۶ درصد به ۲ درصد کاهش یافته است.

او گفت: شاخص رضایت مشتریان یکی از پنج شاخص مورد ارزیابی وزارت صمت در بررسی وضعیت شرکت‌های خدمات پس از فروش بوده است؛ سایر شاخص‌های این ارزیابی، شامل مواردی همچون بررسی وﺿﻌﯿﺖ نظام مدیریتی شرکت‌ها، وﺿﻌﯿﺖ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎه‌ﻫﺎی ﻣﺠﺎز، ﮐﺎرایی ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ‌ﻫﺎ و رﺿﺎﯾﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ‌ﻫﺎی ﻣﺠﺎز از ﺷﺮﮐﺖ ﻋﺮﺿﻪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮدرو است.


معاونت خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اشاره بر عدم استفاده از قطعات بی کیفیت در شبکه خدمات پس از فروش طبق فرمان رییس‌جمهوری و وزیر صمت، گفت:  امیدواریم بتوانیم با اقدامات آتی، همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همچنان در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار