رئیس ستاد اربعین اندیمشک گفت: امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰خادم حسینی در موکب‌های اندیمشک به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

پیمان جهانگیری گفت: همه اندیمشک پای کار امام حسین علیه السلام است و مساجد، حسینه ها، سالن‌های ورزشی، مدارس، دانشگاه ها، اردوگاه ولیعصر جمعیت هلال احمر، زائر سرا‌ها، مصلای جمعه و تعداد ۱۵۰ منزل مسکونی جهت اسکان زائران اربعین حسینی در اندیمشک در نظر گرفته شده است

او می‌گوید: اندیمشک بعنوان دروازه کربلای ایران و گلوگاه سه پایانه مرزی مهران و چزابه و شملچه قرار دارد و  از ابتدای شهریور  ما تا کنون تعداد ۱۸۰ هزار نفر در شهرستان یکهزار شهید اندیمشک  اسکان داده شده اند و این روند تا پایان ماه صفر در اندیمشک ادامه دارد.

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: پذیرایی از زائران اربعین حسینی به صورت شبانه روزی در ۹۰ موکب شهرستان اندیمشک انجام می‌شود و تا کنون بالغ بر ۴۲۰ هزار زائر امام حسین علیه السلام در اندیمشک پذیرایی شده اند.

او گفت:با توجه به افزایش تعداد زوار امام حسین در مسیر رفت و برگشت روزانه ۱۱۰ هزار قرص نان و ۱۵۰۰قالب یخ که عمدتا توسط خیرین تهیه می‌شود بین مواکب سطح شهرستان توزیع می‌گردد.

رئیس ستاد  اربعین  اندیمشک گفت: امسال بالغ بر ۴۵۰۰ خادم در مواکب، حسینه‌ها و زائر سرا‌ها  شهرستان اندیمشک مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی  هستند و مواکب این شهرستان در مسیر برگشت زائران  نیز استقرار پیدا کرده اند تا چند روز بعداز اربعین فعال خواهند بود تا  از زائرین در مسیر برگشت از کربلا پذیرایی  بعمل آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار