مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۱۰۴ نفر از مهارت آموختگان در زنجان برگزار شد.

انصاری گفت: شرکت‌کنندگان در رشته فنی و خدماتی از قبیل فناوری طراحی گرافیک، تاسیسات الکتریکی، آرایشگری مردانه، طراحی و توسعه وب، جواهرسازی، آشپز، قنادی (شیرینی پزی)، تراش cnc ، تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین، فناوری مد، فناوری اطلاعات - مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، الکترونیک، جواهرسازی، کنترل صنعتی، مکاترونیک، جوشکاری، در شهرستان‌های مختلف استان به رقابت پرداختند که 43 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان هدف از برگزاری مسابقات مذکور را کشف استعداد حرفه‌ای جوانان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی در توسعه اقتصادی، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، تبادل اطلاعات فنی جوانان، معرفی افراد ماهر به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات مهر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود و نفرات برتر استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

او افزود: نخبگان مهارتی آینده‌سازان این مرز و بوم هستند که می‌‌توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت، دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی، زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم کنند.

انصاری گفت: مسابقات جهانی مهارت هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از کشور‌های عضو سازمان جهانی مهارت برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات در سال ۲۰۲۲ درشانگ‌های کشور چین انجام می‌شود.

او افزود : مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در 11 و 12 مهر ماه و مرحله کشوری در آذر و دی ماه و اختتامیه این مسابقات نیز بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
کاش مسئولانی که در این مراسمها حاضر میشوند از کارمندان حاضر فنی وحرفه ای در مورد حقوق ومزایایشان هم سوالی کنند وباز هم اگر توانستند از خجالت سر به زیر افکنند .