شکسته شدن رکورد اسکان زائران اربعین در قم

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم از شکسته شدن رکورد اسکان اربعین در کمپینگ‌های ویژه اسکان زائران خبر داد.

پیام جوادیان،رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم گفت: با نصب بیش از ۴ هزار تخته چادر مسافرتی در بیست و چهار ساعت گذشته در کمپینگ‌های شهر شامل بوستان‌ها و پارکینگ درب چهار مسجد مقدس جمکران، رکورد اسکان زائران اربعین در قم شکسته شد.

او افزود: این تعداد از اسکان شبانه زائران در کمپینگ‌های شهر قم طی ۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.

جوادیان با بیان اینکه اقدامات شهرداری قم با هدف تعظیم شعائر دینی از ابتدای ماه محرم با عنوان «علمداران خدمت» آغاز شده است، گفت: با تمهیدات انجام شده و حضور میدانی بخش‌های مختلف شهرداری، اختلالی در روند خدمت رسانی به زائران اربعینی به وجود نیامده است.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات شهرداری قم گفت: با توجه به کنترل نسبی بیماری کرونا، در اربعین امسال شاهد حضور بسیار زیاد زائران ایرانی و خارجی اربعین در مسیر رفت و برگشت به کشور عراق در شهر قم هستیم.

او با تاکید بر تداوم خدمت رسانی به زائران اربعین تا پایان ماه صفر عنوان کرد: زیرساخت‌های مهم و مورد نیاز اسکان در کمپینگ‌های اسکان قم در سطح بوستان‌های هدف و پارکینگ چهار مسجد مقدس تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار