معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم:

۹ هزار مبلغ ماه محرم به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: محرم امسال ۹ هزار مبلغ در قالب سه گروه به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام روستا آزاد،معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم امروز در نشست خبری «برنامه‌های تبلیغی ماه محرم» با اشاره به ثبت نام ۵ هزار نفر تاکنون در سامانه دفتر تبلیغات اسلامی قم برای تبلیغ در ماه محرم افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۹ هزار مبلغ به مناطق مختلف کشور اعزام شوند.

او  از آغاز اعزام مبلغان و ادامه آن تا اول ماه محرم خبر داد و گفت: بر اساس نیاز‌های دستگاه‌های مختلف و متولیان امور فرهنگی که از سراسر کشور احصاء می‌شود مبلغان در سه گروه مبلغان نخبگانی، تخصصی و عمومی به صورت انفرادی و گروهی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام روستا آزاد افزود: سه ره توشه همراه با مقالاتی با محوریت محرم، تبلیغ و تقریر مباحث فرهنگی در مناطق مشترک با اهل سنت، حجاب و سیره اهل بیت (ع)، تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، نحوه همسرگزینی در سیره اهل بیت، غنی‌سازی اوقات فراغت و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق فضای مجازی در سایت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در اختیار مبلغان قرار می‌گیرد.

او  نشست‌های پیش از اعزام را از دیگر عرصه‌های فعالیت این معاونت دانست و گفت: نشست‌ها از فردا به مدت ۳ روز در سالن همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.

برچسب ها: اعزام مبلغ ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار