معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام ۴۶ گشت روزانه به منظور تشدید نظارت ها در سفرهای زائران اربعین خبر داد.

فدوی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح تابستانی و اربعین حسینی تاکنون ۴۶ گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی استان با تعامل مشترک پلیس راه استان و تیم‌های نظارتی ویژه کنترل ناوگان باری و مسافربری انجام شده است.

او افزود: این گشت‌ها در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی و به منظور کنترل و حفاظت از راه‌ها و ایجاد حس امنیت و آرامش در مسافران جاده‌ای انجام شده است.

فدوی ادامه داد: یکی از وظایف این اداره کل نظارت بر اجرای صحیح قوانین حاکم بر بخش حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‌ای است.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: گشت‌های کنترل جاده‌ای به صورت میدانی در تمام محور‌های استان به صورت مستمر انجام می شود.

او بیان کرد: با توجه به افزایش تردد‌ها به علت سفر زائران اربعین و مسافرت‌های پایان تعطیلات تابستان به منظور بهره مندی بیشتر کاربران جاده‌ای کنترل و نظارت‌های جاده‌ای تشدید شده است.

فدوی گفت: کاربران جاده‌ای و دیگر هموطنان، در صورت مشاهده هر نوع تخلف مرتبط با ناوگان عمومی حمل و  نقل جاده‌ای اعم از کالا و مسافر، می‌توانند با شماره ۱۴۱ که در تمام اوقات شبانه‌ روز آماده پاسخگوی مراجعات تلفنی است، تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.