معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: برای رسیدن به یک معبر پایدار و رعایت اصول فنی محدوده بیمارستان امام حسین (ع) به مدت ۴۰ روز مسدود است.

انصاری معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: برای رسیدن به یک معبر پایدار و رعایت اصول فنی محدوده بیمارستان امام حسین (ع) به مدت ۴۰ روز مسدود است. 

او افزود: نتیجه بررسی‌ها و مطالعات حاکی از وجود زیرسازی بسیار نامناسب در معبر برادران شهید میکائیل و فضائیل کریمی (مابین میدان سپاه و میدان مدیریت) بود و عدم مناسب‌سازی این زیرسازی باعث خرابی‌های مکرر در گذشته شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان ادامه داد: برای رسیدن به یک بستر پایدار و روسازی با دوام مقرر شد که این مسیر به مدت ۳۰ تا ۴۰ روز مسدود شده و پس از برداشتن لایه ضخیم آسفالت و لایه خاکی نامناسب، زیرسازی اصولی اجرا و روکش آسفالت صورت گیرد.

او ضمن  عذرخواهی از همشهریان به خاطر مسدودی و محدودیت ایجاد شده در این مسیر، گفت: همشهریان می توانند از مسیر جایگزین باند (کندرو جنب معبر) استفاده کنند.

انصاری بابیان اینکه برای رفاه حال همشهریان، پروژه در دو فاز اجرا می‌شود، افزود: مسدودی فعلی در محدوده و حدفاصل معبر جنب بیمارستان امام حسین (ع) تا پل عابر پیاده به طول حدود ۴۰۰ متر اتفاق افتاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.