فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: ۶۰ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عیسی ربیعی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه اصلی در نظر گرفته شده است که شامل یادواره شهدا، اجرای سرود مقاومت، نواختن زنگ مقاومت، کلنگ زنی خانه‌های سازمانی و همچنین ساخت و تعمیر خانه محرومان و برقراری و تامین آب شرب بعضی از روستا‌ها با حضور مسئولین استانی از جمله برنامه‌ها می‌باشد.

سرهنگ ربیعی  افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحریف و فراموشی دو آسیب مهمی هستند که دفاع مقدس را تهدید می‌کنند، از همین روی ماموریت همه نهاد‌ها در شهرستان این است که نگذارند دفاع مقدس دچار آسیب‌ها شود؛ چرا که دفاع مقدس یک گنجینه است و باید آن را مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی با اشاره به الگوی دفاع مقدس گفت: این الگو توانست کشور‌هایی مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشور‌های اسلامی را نجات دهد. ما نیز باید با توجه به آنچه که داریم از تجربه‌های دفاع مقدس به خوبی بهره‌مند شویم و گمان نکنیم که دفاع مقدس برای گذشته است چرا که در این صورت آن را باید در موزه‌ها گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج گفت: برنامه‌های عمومی نظیر غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا در سطح شهرستان توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار و اجراء خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ادارات شهرستان هم برنامه‌های متنوعی در رابطه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی و اجرا خواهند نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار