برگزاری ۴۵۰ برنامه با محوریت دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان استان همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ۴۵۰ برنامه با محوریت دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

بهناز ضرابی‌زاده گفت: کانون در ۴۴ مرکز فرهنگی، هنری ثابت، سیار و پستی با زبان هنر مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس را به آیندگان منتقل می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی "سلفی من و شهید" به عنوان یکی از برنامه‌های جذاب این هفته گفت: کودکان و نوجوانان با گرفتن عکس سلفی از مزار مطهر شهدا، تصاویر موجود در منازل خانواده‌های شهدا و تصاویر شهدا در معابر شهری در این مسابقه شرکت کردند.

ضرابی‌زاده می گوید: اهدای هجدهمین کتابخانه به یکی از مناطق کم برخوردار مزین به نام سردار شهید حاج حسین همدانی، برپایی ۴۲ شمخانه به نام نوجوانان شهید، انتشار فراخوان کوچه خاطرات پنج ویژه نوجوانان شهید، برگزاری نشست ادبی با موضوع دفاع مقدس، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با نام " پا در رکاب" و رکاب‌زنی از مقابل منزل شهید علیرضا دهقانی شهید شاخص شهر مریانج تا مزار مطهر آن شهید از برنامه‌های شاخص برگزار شده در این هفته بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۱ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۴ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار