معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت:به مناسبت روز سالمند، لوازم بهداشتی بین سالمندان زنجانی توزیع می‌‎شود.

سید مسعود حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مباحث سالمندی مربوط به یک روز خاص نیست، گفت: با توجه به افزایش جمعیت سالمندی باید بتوانیم دغدغه‌های سالمندان و مشکلاتشان را رصد کرده و برای آن‌ها راهکار‌هایی ارائه دهیم.

او با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد حمایت از سالمندان نیازمند است، افزود: کمیته امداد از سالمندانی حمایت می‌کند که بر اساس شاخص‌های تعیین شده، از کارافتاده بوده، مبتلا به بیماری خاص باشند، از ارگان و سازمانی مستمری دریافت نکنند و جزو دهک‌های پائین جامعه محسوب شوند.

حسینی به برنامه ریزی‌های سال جاری در هفته تکریم سالمند اشاره کرد و ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و دیدار و دلجویی عاطفی از خانواده‌های دارای سالمند، بازدید از سالمندان بستری، پیاده‎‌روی صبحگاهی سالمندان، به صورت ویژه در این ایام انجام خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان عمده مشکلات سالمندان را در زمینه‌های درمانی و تأمین مسکن عنوان کرد و گفت: هزینه‌های درمانی، بهداشتی و تأمین مسکن از جمله مشکلات اقتصادی این قشر است که کمیته امداد برای کاهش این دغدغه‌ها با مساعدت خیران و همکای مراکز نیکوکاری تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.