دبیر ستاد بازگشایی مدارس استان همدان گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس در همدان فعال است و کلاسی بدون معلم در همدان نداریم.

احمد آقامحمدی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه در این استان وجود دارد که در این مدارس ۱۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس فعال است وبا اقدامات صورت گرفته امسال کلاسی بدون معلم نمانده است.

او گفت: تقریبا تمام کلاس‌های این استان دارای معلم هستند مگر اینکه اوائل مهر جابه‌جایی صورت گیرد و معلمی از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر برود و یا بازنشسته‌ای انصراف داده باشد که به سرعت جایگزینی انجام می‌شود.

دبیر ستاد بازگشایی مدارس و معاون آموزش متوسطه استان همدان می‌گوید: تاکنون ۳۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس استان نام نویسی کرده‌اند.

به گفته او؛ پیش‌بینی ما نام نویسی ۳۱۸ هزار دانش‌آموز ست که تاکنون تقریبا ۳۱۴ هزار نفرنام نویسی کرده‌اند و در حال حاضر به دنبال رصد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه در بین ورودی‌های مقاطع مختلف هستیم.

آقامحمدی گفت: در پایه اول و ششم مدیران ابتدایی موظف به رصد و ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان هستند و در متوسطه دوم هم مدیران موظف به پیگیری ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم و در متوسه اول، پایه نهم هستند.

او گفت: پیگیر هستیم اگر دانش‌آموزی به دلایلی، چون نداشتن توان مالی و یا کمک خرج خانواده از تحصیل جا مانده، شرایطی ایجاد کنیم تا بتوانند غیر حضوری و یا در مراکز آموزش از راه دور یا مدارس بزرگسال که بعد از ظهر‌ها فعال هستند تحصیل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار