توزیع مرغ منجمد در فروشگاه‌های اردبیل ادامه دارد

فرماندار اردبیل گفت: مرغ منجمد به مقدار نیاز مردم در مراکز عرضه و فروشگاههای معتبر شهرستان اردبیل توزیع می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: روند توزیع مرغ منجمد برای تامین نیاز مردم شهرستان اردبیل در مراکز توزیع و فروش استاندارد شهرستان اردبیل ادامه دارد تا دغدغه مردم در تامین مرغ برطرف شود.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اردبیل از ذخیره و توزیع کالا‌های ضروری و پروتینی در شهرستان خبر داد و گفت: مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

اعتماد اعجازی گفت: نظارت بر توزیع و فروش کالا‌های ضروری در شهرستان اردییل تشدید می‌شود و با هرگونه گران فروشی و تخلف برخورد شدید انجام می‌شود.

او بر برطرف کردن دغدغه بیماران خاص و خانواده هایشان به ویژه بیماران سرطانی در تامین دارو تاکید کرد و گفت: خدمات دهی به این بیماران و مدیریت هزینه در این امر باید مبنای کار باشد.

فرماندار اردبیل می‌گوید: پیشگیری از بیماری‌های دامی بسیار حائز اهمیت است و همچنین آزمایشات لازم در مزارع و باغات سبزی و آب‌های مصرفی به طور مداوم انجام شود تا از هرگونه بیماری و آلودگی در این حوزه‌ها پیشگیری شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: نظارت بهداشتی در مدارس و تغذیه دانش آموزان نیز برای پیشگیری از بیماری‌ها در شهرستان تشدید می‌شود و باید سرویس‌های مدارس شهرستان هم به صورت ویژه ساماندهی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.