شهردار شهرکرد، این هفته مشخص می‌شود؟

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طبق آخرین پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه وزات کشور درخصوص شهردار شهرکرد و طبق قولی که وزارتخانه داده است، قرار است تکلیف شهردار شهرکرد این هفته مشخص شود.

بهادر عبدالغنی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تایید صلاحیت شهردار در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و مراکز استان‌ها با امضای وزیر کشور است.

وی افزود: طبق آخرین پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه وزات کشور درخصوص شهردار شهرکرد و طبق قولی که وزارتخانه داده است، قرار است تکلیف شهردار شهرکرد این هفته مشخص شود.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها درخصوص تعیین تکلیف شهردار شهرکرد ادامه دارد، گفت: آخرین اطلاعات درخصوص صحت مدرک یا قبولی آن از سوی وزارت کشور برای گزینه تصدی شهرداری شهرکرد، گویایی آن است که این موضوع حل شده است.

وی عنوان کرد: انحلال شورای اسلامی شهر و روستا به راحتی اتفاق نمی‌افتد، هر تخلف توسط اعضای شورا در هیات تخلفات و رسیدگی به ریاست استاندار و با حضور دو نماینده شورای استان و مدیرکل دادگستری بررسی می‌شوند، اگر تصمیم این شورا بر انحلال شورا باشد حکم باید در هیات مرکزی تهران تصویب شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تنها موضوعی که مطرح است، اگر با توجه به اخطاریه‌های صادر شده و شرایطی که موجود است، موضوع وقفه در بحث خدمات شهری و عدم انتخاب شهردار صورت گیرد باید در هیات حل اختلاف و رسیدگی به تخلفات شورا مطرح و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود.

عبدالغنی اضافه کرد: احکام شورای حل اختلاف با توجه به تخلف صورت گرفته صادر می‌شود و موارد مشخصی است که بسته به شرایط بررسی می‌شوند.

منبع: جهانبین خبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.