تصویب یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش

در سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش مصوب شده است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هم‌اندیشی با رؤسای هیئت‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی تخصیص اعتبارات استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر شده است.

وی تاکید کرد: آبرسانی‌های پایدار در مناطق مختلف استان، جلوگیری از برگشت اعتبارات، کاهش ۱۰ هزار میلیارد ریالی سهم استان در تامین مالیات کشور، تصویب اعتبارات مطلوب در سفر رییس‌جمهور و فعال شدن طرح‌های راکد از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان است.

حیدری با اشاره به لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری ورزشی چهارمحال و بختیاری افزود: در سفر رئیس‌جمهور به استان یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش تصویب شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: ورزشکاران کار‌های سختی را به مرحله عمل رساندند و مدیران و فعالان ورزش و جوانان استان ارتقای ورزش‌های پهلوانی و توسعه فرهنگ ورزشکاری را مورد توجه قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش فراوان قهرمانان ورزشی در استان اظهار داشت: ورزشکاران به تبلور ارزش‌های انسانی اهمیت می‌دهند.

حیدری گفت: ورزشکاران به‌عنوان پرچم‌دار تزریق انرژی مثبت در جامعه تزریق و از نیرو‌های انقلابی، جهادی، تحول‌گرا و پُرانرژی برای ارتقای حوزه ورزش استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تمامی فضا‌های ورزشی موجود در استان به‌ویژه فضا‌های ورزشی زیرمجموعه آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و بسیج شناسایی و برای استفاده بهینه شناسایی شوند.

حیدری افزود: از ظرفیت صنایع استان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ترویج روحیه ورزش بین گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه جوانان استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار