معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی گفت: در مهر ماه سال جاری شاهد افزایش ۷/۸ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی نسبت به ماه مشابه در سال گذشته بودیم.

 جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی گفت: در مهر ماه امسال، به میزان ۹۴۵ میلیون و ۴۸۸ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد و در مقایسه با ماه مشابه در سال گذشته ۷/۸ درصد افزایش داشته است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بیان کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۵۷ میلیون و ۷۹۶ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی و ۴۸۷ میلیون و ۶۹۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

این میزان انرژی در حالی تولید شده است که واحد‌های نیروگاه شهید رجایی در فصل تعمیرات قرار گرفته و هم اکنون چهار واحد بصورت همزمان، دو واحد نیروگاه بخار و دو واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی آن برای انجام تعمیرات از مدار تولید، خارج شده است که پس از انجام تعمیرات با آمادگی کامل به مدار تولید باز خواهند گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.