تکریم، تامین امنیت و رفاه زائران در اولویت سازمان حج و زیارت

حسینی گفت: تامین امنیت، تکریم و رفاه زائران، راهبردهای سازمان حج و زیارت است که در صورت خدشه دار شدن هر کدام از آن ها، ترجیح می دهیم زائری به کشورهای زیارتی اعزام نشود.

حسینی  در جلسه تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت استان کرمان، انقلاب را بزرگ ترین امانت در دست مردم دانست و گفت: ما و شهداء با خدا عهد بستیم که تا آخرین لحظه از انقلاب دفاع کنیم.

او  به سخنی از سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار دل‌ها، ایران را حرم اهل بیت (ع)  می‌نامید و معتقد بود اگر ایران آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند. 

رییس سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه ماندن در کنار انقلاب هزینه دارد، بیان کرد: ما این هزینه‌ها را می‌پردازیم و ممکن است در این راه تحقیر شویم و توهین بشنویم؛ اما در راه خود مصمم هستیم.

او در خصوص اعزام زائران به عربستان، عراق و سوریه نیز گفت: در این خصوص سازمان حج و زیارت، ۳ راهبرد اساسی تامین امنیت، تکریم زائر و آسایش و رفاه آن‌ها را در اولویت قرار داده است و چنانچه هر کدام از این راهبرد‌ها خدشه دار شوند، ترجیح بر این است که زائری اعزام نشود. 

در پایان این جلسه از خدمات محمود عرب نژاد مدیر سابق حج و زیارت استان کرمان  قدردانی و محمدعلی ایرانمنش به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان کرمان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار