رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۳ تن از افرادی که در یک عمل جنون آمیز اقدام به قتل یک کارتن خواب ۴۰ ساله در شهر فردیس کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه خبری مبنی بر کشف یک جسد در شهرک ۱۱۰ شهر فردیس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶ طالقانی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعلامی اعزام شدند.
او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک کارتون خواب حدوداً ۴۰ ساله بوده که ۳ نفر از اراذل و اوباش شهر به دلیل نامشخصی اقدام به ضرب و شتم و قتل نامبرده به وسیله سلاح سرد کرده و متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز می گوید: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر ۳ فردی که در درگیری با مقتول مشارکت داشته اند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به صورت جداگانه دستگیر شدند.

او با بیان این که متهمان به ضرب و شتم مقتول و زدن ضربه با سلاح سرد توسط یکی از آن‌ها اعتراف کردند،افزود: این افراد انگیزه خود از انجام این عمل جنون‌آمیز را نداشتن حالت عادی و اختلاف حساب قدیمی یکی از متهمان با مقتول عنوان کردند.

سرهنگ نادر بیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان از سوی خانواده‌ها از وقوع بسیاری از جرائم و جنایات این چنین پیشگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.