حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت:پیگیری مطالبه‌های مردمی وظیفه اصلی مسوولان است و مسوولانی که با روحیه جهادی بین مردم حاضر می‌شوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نشست شورای اداری بخش بیارجمند شاهرود افزود: درجه محرومیت هرمنطقه نشان دهنده این است که مسوولان با کار اداری نمی‌توانند پاسخگو مطالبه‌های مردم باشند و باید فعالیت جهادی برای رفع مشکلات را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه گره‌گشایی از کار مردم، عبادت است، تصریح کرد: برخی از مدیران با فعالیت جهادی در ساعت‌های غیراداری به دنبال رفع مشکلات مردم هستند که علاوه بر رضایت خداوند برای مردم امیدواری به همراه دارد.

نماینده، ولی فقیه دراستان سمنان ابراز داشت: نیمی از مشکلات مردم با حضورمسوولان و پاسخ منطقی به مطالبات آنها، حل می‌شود.

وی به روایتی از امام جعفر صادق (ع) اشاره و اضافه کرد: انسان مومن با سه معیار کمک‌رسانی به دیگران (مواسات)، انصاف و یاد خدا مورد امتحان و آزمایش قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه انصاف اجرای عدالت نسبت به خود و رعایت حقوق دیگران است، افزود: رعایت انصاف در گفتار، عمل و نسبت به دیگران باید در جامعه نهادینه و فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به اینکه عدالت محوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و از اصول دولت سیزدهم است، تصریح کرد: عدالت محوری باید در اختصاص امکانات، امدادرسانی‌ها و انجام هر کاری رعایت شود.

نماینده، ولی فقیه دراستان با بیان اینکه در کنار عدالت محوری باید شفافیت و قانونمندی باشد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح به مردم موجب شفاف‌سازی می‌شود و عدالت محوری را به همراه دارد.

وی به اجرای طرح کمک‌رسانی (مواسات) در منطقه بیارجمند شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: پنج پایگاه امداد رسانی بنیاد علوی در این منطقه محروم مستقر هستند که با همکاری کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و قرارگاه پیشرفت، خدمات مناسبی به مردم ارایه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.