نشست تخصصی ارائه یافته‌های پژوهشی حوزه ورزش برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اولین نشست تخصصی ارائه یافته‌های پژوهشی حوزه ورزش ۲۶ آبان ماه در چهارمحال و بختیاری با ارائه ۶ طرح برگزار می‌شود.

موعود بنیادی‌فرد با اشاره به برگزاری نشست تخصصی ارائه یافته‌های پژوهشی حوزه ورزش در استان اظهار داشت: این نشست تخصصی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ ظهر در سالن ایثار اداره بنیاد شهید و ایثارگران چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح‌های بررسی فعالیت‌های ورزش حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری و ارائه راهکار ارتقاء، بررسی راهکار‌های سرمایه‌گذاری بخش‎های غیردولتی در ورزش قهرمانی و شناسایی عوامل انگیزش و مدل مناسب مشارکت بخش خصوصی، کارآفرینی در ورزش و راهکار‌های توسعه اشتغال ورزشی استان و پیمایش بررسی میزان فعالیت بدنی و آمادگی‌های جسمانی حرکتی اقشار مختلف مردم استان با رویکرد ارائه راهکار جهت افزایش سهم ورزش در سبد خانواده مردم استان در این نشست ارائه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: همچنین بررسی میزان گرایش به رفتار‌های پرخطر و علل مؤثر بر آن در بین جوانان استان، تبیین راهبرد‌های توسعه گردشگری و توریسم ورزشی استان با تأکید بر ورزش‌های هوایی و آبی و بررسی شیوه‌های درآمدزایی و بازاریابی در هیئت‌های ورزشی استان و بررسی ویژگی‌های آنتروپومتریکی و مهارتی ورزشکاران نخبه چهارمحال و بختیاری از دیگر طرح‌هایی است که در نشست ارائه خواهد شد.

بنیادی فرد بیان کرد: مصطفی رحیمی، هاله فاضل، خسرو جلالی دهکردی، محمد فرامرزی و مهدی غفاری نیز محققان و مجریان این ۶ طرح هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.