علی‌پور:

با آگاهی‌بخشی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: دشمن برنامه ویژه‌ای برای ضربه زدن به نهاد‌های امنیتی ایران دارد و می‌توان با آگاهی این توطئه را خنثی کرد.

سرهنگ قاسم علیپور در شورای اداری فارس گفت: هرچه حرکت انقلاب به سمت پیشرفت برود، شاهد خواهیم بود که دشمنان چه برنامه ریزی ویژه‌ای برای مردم و ملت ایران داشته‌اند.

او گفت: شاهد برخی بی اخلاقی‌ها در جامعه به علت برنامه ریزی‌های دشمن بوده‌ایم و این موضوع موجب شده تا جوانان جامعه با کسب اطلاعات نادرست تحلیل‌های غلطی در اختیار جوانان قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه دروغ‌های در فضای مجازی منتشر شد که جوانان ما آن دروغ‌ها را باور کردند و گفت: اگر هر هفته شاهد انتشار خبر‌های خوب توسط دستگاه‌های مختلف باشیم خواهیم دید که عنصر امیدواری در جامعه تقویت خواهد شد.

علی‌پور با یادآوری اینکه دشمن برنامه‌های برای ضربه زدن به نهاد‌های امنیتی دارند، خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به برگزاری هفته بسیج شد.

به گفته او، بیش از ١٠ هزار عنوان برنامه شامل برنامه‌های شاخص و عمومی در استان اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: در نواحی ٢٢ گانه و بسیج اقشار شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای گرامیداشت این هفته خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار