جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ۹۰ گروه جهادی فعال در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی به نقاط کم برخوردار این استان اعزام شدند.

سردار علی اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: میانگین تعداد اعضای هر گروه ۳۵ نفر است که اموری، چون لایروبی قنوات، ساخت و مرمت خانه‌های نیازمندان، آبرسانی به مناطق محروم و جاده سازی را انجام می‌دهند.

او افزود: برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری بسیج، افتتاح جشنواره شعر ایران زمین بسیج دانش آموزی، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت و دیدار با خانواده شهدا برخی دیگر از اقداماتی است که در هفته بسیج انجام می‌شود و در همین راستا دیروز نیز رزمایش "جهادگران فاطمی ۲" با حضور استاندار و ۲ هزار جهادگر شهرستان مشهد در مجتمع آیه‌ها برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: بسیج سازندگی و پیشرفت، بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی، بسیج نوآوری و جهاد فاطمی، بسیج مردم سالاری و ایران قوی و مستقل، بسیج، مظهر جهاد و شهادت، بسیج ایمان و تربیت اسلامی، بسیج مقاومت و اقتدار ملی عناوین روزشمار هفته بسیج است.

افراسیابی بیان کرد: هفته بسیج یادآور اخلاص و از خودگذشتگی افرادی است که خدمتگزار و دلسوز مردم هستند، بسیج در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارد و در حوادث اخیر نیز مشاهده کردیم که جمعی از بسیجیان در راه حفظ امنیت جان خود را نثار کردند. بسیج همیشه همراه، همدرد و همنشین مردم به ویژه محرومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.