در دهمین جشنواره ملی رویش، موسسه آموزش عالی زند شیراز موفق به دریافت مقام نخست در بخش فیلم شد.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز گفت: امروزه شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های فردی و گروهی، در زمینه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی هستیم، به شکلی که استعداد‌های شگرفی در جای جای کشور رشد یافته و شکوفا شده‌اند.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه در جهت شناخت و رشد ظرفیت‌های بالقوه جامعه، جشنواره ملی رویش راه اندازی شده است، گفت: هدف از این جشنواره، بروز توانمندی‌های افراد و دستاورد‌های کانون‌های مختلف است. در این گردهمایی سالیانه، دانشجویان و کانون‌ها، آثار و توانمندی‌های هنری و فرهنگی خود را بر طبق شرایط و ضوابط مربوط به جشنواره آماده و ارسال می‌کنند.

او گفت: جشنواره ملی رویش به صورت سالیانه با دستور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

حسینی گفت: این جشنواره با مشارکت دانشگاه‌های سراسر کشور، در جهت شکوفایی استعداد‌های ارزشمند فرهنگی، هنری و دینی، افراد مستعد را شناسایی و مورد تقدیر قرار می‌دهد.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز گفت: بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، آثار خود را که می‌تواند شامل فیلمنامه، نمایشنامه، قطعات ادبی، موسیقی و ... شود آماده و در زمان اعلام فراخوان به مرکز ارزیابی جشنواره ارسال می‌کنند.

او هدف از این جشنواره دانشگاهی را نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دانست و عنوان کرد: در این رویداد ملی سالیانه، افراد مستعد و توانمند شناسایی شده و برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی معرفی می‌شوند.

حسینی گفت: هدف دیگر این جشنواره ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری، و همچنین ترویج فعالیت‌های گروهی در دانشگاه‌ها است.

در پایان نیز ریاست موسسه آموزش عالی زند شیراز، موفقیت و کسب مقام اول در جشنواره ملی رویش توسط سید سینا ولدبیگی دانشجو رشته مدیریت بانکی موسسه آموزش عالی زند شیراز در بخش فیلم کوتاه داستانی را به این دانشجو و خانواده بزرگ زند تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار